Hej allihop! Måste först bara säga att jag älskar swedroid! Varit stolt hero-ägare sedan oktober och har kollat på sidan/forumet flera gånger om dagen sedan dess! Nu till min fråga: Jag har sett flera screenshots och videos där det finns en 3x3 widget för ens favoritkontakter. Har googlat och sökt runt på olika forum men jag hittar ingen information om den... Den visas vid 0:09 i den här htc reklamen Någon som vet vart man kan få tag på den? Tack på förhand!
Nice ändå, att HTC har med MoDaCo-grejer i sin officiella reklam Känns i jämförelse lite mer avlägset att man skulle se en iPhone-reklam där de lyfter fram att man kan köra flera applikationer på samma gång med Backgrounder.
ursäkta, men den fanns väl även i orginal ROM? kanske minns fel, men under HTC widget/personer eller? men, jag har den iaf i MoDaCo nu. Kolla, tror faktiskt den finns
Mmm den finns inte med i original ROM:en... Snyggt att de visar widget som inte finns (?!) i original.
Den finns iaf. som standard HTC-widget i Tattoo, kanske en kommande grej när de uppdaterar Hero till >1.5 om den nu inte finns från början?
Jag hade den i original... 3x3... Edit -> Ni är medvetna om att man har flera val i vissa widgets, bl.a. favorit-widgeten? Ett val är på 2x4 ikoner (1x3 kontakter) och ett val är fullskärmsvarianten (3x3 kontakter)? Bara kollar, hehe...
Jag hade bara 1 version av peoplewidgeten när jag körde original så jag har 2 frågor till alla som säger att dom hade den i originalet. Jag undrar om det finns olika versioner beroende på var hjälten är köpt så frågorna är: 1: Är du säker på att du hade 4x4 i originalet? 2: Ar Hjälten köpt i Sverige eller importerad?
Jag hade bara 1x4 i original och den är köpt i Sverige. Kan det ha någon betydelse av hur tidigt man köpte den? Jag köpte min 1 vecka efter att den lanserats.
Tycker du kan lugna dig lite, læst dig i flera trådar och du verkar ganska jobbig. Plus din signatur ær om møjligt ænnu jobbigare, men till min fråga som du inte svarade på men som du kanske vet svaret på; Hur får jag 3x3 eller 4x4 på min Hero 1,5 orootade telefon? Om du inte vet kan du væl citera mig och vara jobbig igen.
Tonade ner min signatur eftersom jag själv reagerar på den ibland... :rolleyes: Huruvida jag är 'jobbig' får stå för dig eller så är du bara inte van vid forummiljö, vad vet jag - dom flesta här vill nog ha respons, annars hade dom inte postat frågor i ett öppet forum tror jag... Du verkar ju annars ha en 'trevlig och öppen attityd'. Hur du får något på din Hero som dom flesta andra verkar ha redan från början är svårt att avgöra rakt av som du förstår. Jag hade rekommenderat en uppgradering till den senaste releasen av HTC's ROM, alltså RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.66_WWE, men om inte det löser problemet så beror det på att HTC av någon anledning plockat bort den ur ROM'en snarare än lagt till den. Alt. två är att pusha den specifika widgeten via ADB vilket bör gå med hjälp av USB-debugging-mopde i telefonen och via ADB på datorn - med utgångspunkt att någon här bidrar med widget-filen då. Så nu var jag jobbig nog att lösa ditt problem.
Jag kör senaste officialla HTC Hero romen 2.73.405.5 och People widgeten visar en kolumn med favorit kontakter. Versionen som var med från början fungerade precis likadant.