http://www.theverge.com/2013/3/4/4061824/android-4-2-for-asus-transformer-pad-available-today Släpps i USA först och resten av världen denna månad! Ska bli trevligt att fota 360 bilder.
Gött! Asus fortsätter att leverera snabba uppdateringar. Coolt att de hinner uppdatera innan en stabil version av CM10.1 dyker upp.
Ja vad trevligt. Hoppas att den kommer lite fortare till 3G (TF300TG), denna gången. Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300TG via Tapatalk 2
Vad har du för platta? TF300T eller TF300TG ? Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300TG via Tapatalk 2
Laddar ner uppdateringen just nu Svensksåld TF300T. Skönt att Asus i alla fall är bra på att släppa uppdateringar snabbt! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Fick 4.2.1 i fredags till min (wifi modellen). Några funktioner jag inte hittar är Photo Sphere som kom med 4.2 och inte heller Screen Sharing(miracast). Undra varför inte Asus tog med dem?
Hoppas att dom lägger ut uppdateringen på asus hemsida snart. För oss med unlocked bootloader. Om du hittar uppdateringen kan ni skriva en liten rad här.
Jo dom brukar lägga upp dem där efter ett tag. Skickat från min ASUS Transformer Pad TF300TG via Tapatalk 2
standard vs cm 10.1 Ni som har fått ner den, finns det några riktigt bra skäl att byta från CM Nightly som jag kör nu till standard? Något som fungerar extra bra?
Riktigt trevlig uppdatering. Jag har av-installerat Nova Launcher nu och wow vad plattan flyter på. OBS! Glöm inte att gå in under inställningar och ändra under "Startprogram" till Android Jelly Bean 4.2 istället för 4.1 som den står på från början. //Gargo
OM man nu laddar ner den manuellt hur installerar man den då? Upplåst, rootad och cwm har jag men hur gör jag? Testade genom cwm men det gick inge bra gubben dog och fick en röd triangel Test2: Gick mycket bättre när jag packade upp filen en gång och la den i root så nu har jag 4.2.1
Min tf300 verkar inte fatta att jag lagt in den nya uppzippade versionen av 4.2.1 på sdkortet. Den hittar ingen uppdatering. Finns det nått sätt att "lura" den att uppdatera? Har upplåst bootloader och 4.1.
Varför måste man gå in under inställningar och ändra under "Startprogram" till Android Jelly Bean 4.2 istället för 4.1 som den står på från början? Vad är det för skillnad?