Hej, Jag är ny till Android, har bytt från iPhone. Min fråga är, vilka telefoner finns att få tag på i Sverige med 4.3" skärm eller i närheten? Tacksam för svar.
SGS2 har 4.27''... Men annars finns det ju också HTC Desire HD, HTC Sensation, SGS2, SE Arc, LG Optimus 3D och HTC EVO 3D (kanske inte kommer till Sverige). Storlekarna på mobilerna är mellan 4.2'' - 4.3''. /azz0n^
Betänk att arc's skärm kan se lite mindre ut då den till skillnad från många andra är i 16:9 format istället för 16:10/15:9. Dvs, riktig widescreen.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=103#rparams=l=s69372389 Där har du telefonerna på svenska marknaden, aktuella och kommande med 4.2"-4.3" skärm dock bara ARC som har 4.2" av dom telefonerna. @azz0n^ Klagar du på att han skrev 4.3 i stället 4.27 på skärmstorleken på SGS2? För alltså det är ju så stor skillnad, man säger ju 4.3 tror inte att någon av 4.3" är precis 4.3"
Skärmarna blir bara större och större. Snart är vi tillbaka på tegelsten-storlek som förr. Dagens pessimist-uttalande. check.
Fast stämmer nog inte helt, själv skulle jag ju aldrig köpa t.ex Dell streak då jag anser att den är för stor för att vara en telefon och för liten för att vara surfplatta nej men 4.3 är typ perfekt inte för stor skärm men man har tillräckligt stor för att kunna göra det man vill med en smartphone på ett väldigt bekvämt sätt.