Problem: 4 ikoner längst ner (BUGG)

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av aladdin, 29 dec 2011.

1. aladdin

aladdin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena, nyregistrerad på swedroid men har följt sidan ett bra tag. Diggar sidan, många objektiva/mogna inlägg som får en att fortsätta titta förbi.
    Det var väldigt kort om mig, hursomhelst.. skaffade en galaxy note nyligen, awesome mobil.. är riktigt nöjd.. men det finns en sak som stör mig och jag hoppades att någon braniac här inne skulle kunna hjälpa mig lösa problemet.

Alla vet att Noten har 5 apps längst ner på hemskärmen.. jag har inte riktigt klurat ut hur jag ändrar på de där 5 appsen där nere. Alla apps i varje sida går att ändra busenkelt genom att trycka på appens ikon o vänta på vibrationen o dra till nästa sida eller ta bort genom att släpa den till papperskorgs ikonen. Men det är inte riktigt samma sak för de där 5 VIP appsen. Och här kommer den konstiga buggen jag har stött på.. out of the blue så försvann den gröna telefon appen från "the five VIP's" och nu har jag bara 4 längst ner.. och jag får inte tillbaka skit'n. Googlade lite på problemet och det verkar ha dykt upp på andra mobiler men hittade ingen lösning till Noten. Anybody?

2. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Tryck på program och Meny - redigera, där kan du ändra på de 5 apparna.

3. aladdin

aladdin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

thanks mate.. det var enkelt att lösa.. så nu skäms man.. thats life as a baby droid

4. robert3

robert3 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Du behöver inte skämmas, har gjort precis samma sak :) Tog endast en kvart att lösa...

5. agne

agne Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag var också tvungen att googla på nätet. Jag kunde inte lista ut hur man gjorde. Man kanske ska läsa manualen nästa gång. ;).