1) Mellan 108kr - 200kr beroende på tid på dygnet ja jobbar... 2) Mellan 7-12 timmar beroende på pass... 3) Demensboende 4) Ta hand om dementa pensionärer 5) 1 juni - 22 augusti
85 kronor i timmen 5H per dag Stockholms Roddförening Ungdomsledare 3 veckor Sent from my HTC Desire using Tapatalk
1) 110 - 170 beroende på tid och dag 2) Ca 12 timmar, man går hem när man är klar. 3) Vet inte namnet, men vi packar frukt och juice på olika sätt o skickar till div företag som ica och menigo(med deras loggor på). 4) Lasta frukt, köra truck, packa frukt. 5) Ingen aning än faktiskt
1. 90 kr/timma 2. 8 timmar ungefär 3. Järva Rent och Snyggt 4. Plocka skräp -.- 5. 3 veckor, kanske 6 veckor Jag vet inte hur mycket du tjänar men jag bor i Spånga, Stockholm, och här får 95orna: 70 kr/timme, 94orna: 80kr/timme och 93orna får 90 kr/timme
1) Vet inte ännu, 75-80 2) För länge egentligen, we'll leave it there 3) Kommer inte ihåg, blir ca. 20mil hemifrån iaf. 4) Lite olika, själva jobbet är att få upp 30 vindkraftverk, vi ska göra grunden osv.. det var så jag uppfattade det iaf 5) ca. 1 månad á 1 vecka jobb och en vecka ledigt = win
Teknik, funderar dock på att bli dumperförare åt firman som farsan jobbar åt, det är riktigt biffiga dumprar vi snackar om Då känner man sig mäktig haha Eller så fortsätter jag med högskola och utbildar mig till någon slags civilingenjör.
mjo, något sådant haha, när farsans kompis snackade om de stora dumprarna han hade sett skrattade bara farsan och berättade om dumprarna som han såg dagligen(och ibland körde) på sitt jobb
Måste kännas jävligt härligt att köra en sådan här Tänk dig känslan att medvetet totalmosa några bilar som "rååååååkar" vara i vägen
Tänk dig känslan när du kommer på att både din egen och chefens bil stod där. Förövrigt så har jag också lyckats fixa ett sommarjobb. Jobbar hos en byggfirma som ägs av några jag känner. Vet inte vilken lön det blir, men förra året fick jag 60kr/h (Lika mycket som jämnåriga fick hos komunen). Jobbar 7-16.
Tänk dig känslan när du kommer på att du parkerade på ett annat ställe, och att chefen är ett svin och det var din sista jobbdag innan kängan. Sitter man i en sådan dumper, så.. Helt okej jobb. Lycka till.
Du är värd mycket mer. Kräv högre lön. Förövrigt har jag inte lyckats hitta ett sommarjobb. Jag litar på att ni får försörja mig under sommaren.