Moderatorer skall föregå med gott exempel. Reglerna gäller även dem, även om de har en stjärna vid sitt namn och kan bestämma lite mer.
Det är ju ändå bra att han skapat en tråd om 4chan så man kan diskutera det, jag tror ju inte han bara skapade tråden för att visa upp fyra stycken jackie chan's..
Off topic har väl inga begränsningar på vad tråden får handla om, sålänge det inte är något regelbrott.
Mer makt åt hunden! Det var sköj, kan allt få sin egna tråd. Det är inte direkt som swedroid inte tidigare haft/har mindre värdefulla trådar än den här med det enda syftet att få upp postcounten när postcounten räknades i off-topic.
Det tod mig 4 min att förstå den... först lekte jag "finn fem fel".. Rolig iofs, men den hade platsat i Sandlådan med ^^
haha! Då hade vi ju inte haft denna roliga påföljande diskution. Det är sällan om aldrig jag skapar trådar i denna delen och eftersom jag ansåg att detta var det roligaste skämtet på länge tyckte jag att det förtjänade en egen tråd.
Förstår inte alls vad som är det roliga med den bilden. Jag ser en 5 bilder på en kines bredvid varandra.
Det är fyra bilder på Jackie Chan, och det finns en sida som heter 4chan. Alltså 4 bilder på Chan = 4chan. Vissa anser det humoristiskt, men jag tycker tyvärr inte det var speciellt humoristiskt. Inte min typ av humor