Har inventerat smartphonebeståndet hemma och hittat ett gäng halvdekfekta lurar som jag vill sälja i ett paket. En person som gillar att meka kan säkert fixa dem i fullt bruksskick. Jag har dock varken tid eller lust.
LG G3 S D722: Knappt använd och i bra skick. Dock fungerar mottagningen dåligt om alls, troligen på grund av att SIM-hållaren skadats av en microSIM-adapter.
Lenovo Vibe Z K910: Bra skick men skärmen har skadats av spänningar och touchinput fungerar ej så digitizern måste förmodligen bytas. Ny skärm och digitizer kostar ca 300 kr på ebay.
Coolpad F2: I bra skick knappt använd. Jag lekte med olika romar och installerade xposed. Efter detta startar telefonen om så fort man bootar en android-rom. Innan fungerade den helt bra. Jag har provat att installera orignalromen igen men fortfarande samma problem. Tror att det är ett mjukvarufel som går att lösa (genom att återställa den på rätt sätt) men orkar inte plöja igenom ändlösa trådar på nätet för att försöka få ordning på den.
Meizu M1 Note: Allt fungerar men skärmen har rätt stora sprickor sedan jag tappade den i marken. Ny skärm och digitizer går att köpa på ebay för ca 300 kr.
Apple iPhone 4: Lite sliten och batteriet är väl inte så bra men fungerar som den ska.
Endast telefonerna säljes i ett paket (laddare, kartong m.m. ingår ej). Flera av dem har jag inte använt på länge så beskrivningarna ovan gäller för hur de fungerade innan de ställdes av.
Buda i tråden. Säljer dem om jag får ett tillräckligt bra bud. Finns i Umeå men kan även posta, lindar i så fall in dem i skumplast och skickar dem med rek i ett paket mot förskottsbetalning. Har gjort många lyckade affärer på distans via swedroid tidigare.
Last edited: Jan 18, 2016