Avslutad: 5 skal till S9

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Cash, 26 nov 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Cash

Cash Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    144

MINA ENHETER

Har ett gäng skal till Samsung S9 som jag gärna säljer.

2 skal är från Tolerate. Det ena är ett vatten- och dammsäkert skydd som borde passa den som vill använda telefonen under vatten under en längre period eller av någon anledning är extra rädd att damm och annat skit skadar luren. (Haft denna uppe här tidigare, hittade en köpare via annan plats som sedan aldrig dök upp.) Nypris: 499kr (Modell 6.8 på Tolerates hemsida)

Det andra Tolerate-skalet är ett kraftigare skydd än vanliga skal men samtidigt relativt smidigt och lätt. Det första skalet är helt oanvänt, medan det andra är öppnat, testat och nerpackat. Nypris: 299kr (Modell 2.0)

Läs mer på https://www.tolerateprotection.com

1 Samsung original "Silky and soft-touch finish Silicone Cover" som är helt oanvänt. Jag har öppnat och känt på materialet och sedan packat ihop den igen. Nypris: £29, köpt i U.K.

Official Samsung S9 Silicone Cover Case Silky and Soft-Touch Finish GENUINE | eBay

2 genomskinliga skal finns också. Det ena är välanvänt men kan skicka med om någon är intresserad. La dit det mest för att ha en kontrast till Melkco-skyddet som är betydligt fräschare då det aldrig suttit på telefonen till vardags.

Pris för alla: 300kr för alla/bud.

Finns i Stockholm men kan skickas om köparen står för frakten (58kr).

Pm:a om intresserad.

20181126_182912.jpg

2. DroidJunkie

DroidJunkie Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3 397

MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.