Jag kan rekommendera Smart Keyboard Pro. Mycket bra tangentbord! Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Jag gillar dessa två: https://market.android.com/details?...wMiwibmV0LmNkZWd1ZXQuc21hcnRrZXlib2FyZHBybyJd https://market.android.com/details?...?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5leGlkZWFzLm1la2IiXQ.. Det senare tar ett tag att lära sig men när du väl gjort det är det riktigt bra Använder det oftast nu. Kör endast smart keyboard pro när jag ska skriva nåt långt i landskapsläge för då tycker jag vanligt qwerty är skönast.
Har testat det mesta men det jag fastnade för innan jag gick över till Swiftkey X var Smart Keyboard. Helt klart värt sina pengar.
Ok. Använder själv Swiftkey X sen jag köpte mobilen o har aldrig upplevt att den tar bort allt eller någonting överhuvudtaget faktiskt. Kan du beskriva vad som händer o vad du gör? Kanske kan jag eller någon annan hjälpa dig.
SlideIT, lånar denna tråd lite, någon som vet om man kan få spacebaren att bli större? Skriver fel hela tiden. Och vad är strecket inne i "grafitti" delen till för? Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
Jag köpte först SwiftKey efter alla lovord, men gillade inte hur det gjorde mitt språk statiskt (det bygger ju på antagandet att du alltid vill skriva samma sak, typ). Är sedan något halvår en mycket nöjd Smart Keyboard Pro-användare. Det häftiga är att ju snabbare och slarvigare jag skriver, desto bättre blir autorättningen, tycker jag. Skumt, men bra. Testa!
När jag inte kom in på Steam häromdagen bytta jag internetleverantör.. Är du 100% på att det är SwiftKey? Har du pratat med utvecklarna till SwiftKey?
Efter ett tag så lär sig ju swiftkey hur du skriver om du inte följer de statiska mallarna och blir bättre på att föreslå rätt ord. Använde (Even) Better keyboard innan jag gick över till swiftkey
För mig händer det ibland när jag skriver för fort att den tar bort ordet jag skrev men jag har aldrig varit med om att allt försvinner, låter ju märkligt tycker jag.
Det kan inte vara så att du råkar dra fingret åt vänster över tangentbordet när du skriver för snabbt? Det kan ju hända ibland. Då tas ju hela sista ordet bort.