Verkligen ledsen för att det blev fel eftersom jag åkte till Fotbolls EM och det var förskole avslutning dagen innan så jag inte han med, tyckte dock jag var tydlig med att jag inte skulle hinna och försökte rädda upp det.
Att jag sedan vid hemkomsten ej kunde besöka ett Swedbankkontor vet du själv eftersom du fick all info av mig och kontrollerade den mot Swedbank själva (De hanterar ej kontanter på min ort) vilket gjorde att det tog flera dagar extra pga. helg.
Jag är som sagt ledsen för det, men åh andra sidan har jag sålt flera betydligt dyrare prylar här som det absolut inte varit något problem med - vare sig leverans tid, betalning eller att det inte skulle motsvara beskrivningen/bilderna. Xboxen finns förövrigt kvar hos oss.
Återigen är jag ledsen för att det drog ut på tiden för dig, men huvudsaken är ju att det nu är åtgärdat.
Sen undrar jag vad som skulle kunna hända när jag vill köpa något?
Last edited: 29 juni 2012