Fråga: Service med Halebop - Erfarenhet?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Sandrop, 5 mar 2013.

1. Sandrop

Sandrop Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Ska skicka in HOX:en på service nu med 7 olika problem. Från stora till små och jag undrar om någon använt halebops service innan så ni vet hur lång tid det kan ta och om de faktiskt åtgärdar problem för vissa verkstäder lagar ju inte alla problemen har man ju hört några gånger :)

Så ah, någon?

OFF-TOPIC

Min touch funktion på mobilen är död, hur ska jag göra för att få över bilderna och kontakterna?

2. bradar

bradar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Jag har använt Halebop reparationsverkstad en gång. Det tog ca 3 veckor sen fick jag tillbaka mobilen. Inga problem i övrigt, allt gick smidigt.

Kan du inte föra över dem till en dator, usb? Eller htcn sätter sig kanske inte i rätt läge?

Skickat från min HTC via Tapatalk 2

3. Droid119

Droid119 Guest

Halebop använder deltaservice/CR-service och dem har jag mycket bra erfarenhet utav dem bytte mainboardet. Hade tre problem med min sensation och dem är tvunga att köra tester på mobilen för att hitta felen. På min sensation körde dem tester på tre arbetsdagar och dagen efter det byttes mainboardet ut och skickades tog sammanlagt 5arbetsdagar :) inte första HTCluren jag har skickat dit så du behöver inte oroa dig har du en fråga ang din reparation så tveka inte o ringa dem :)
    Edit: har inte Halebop som återförsäljare dock.
    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Last edited by a moderator: 7 mar 2013
  4. Sandrop

Sandrop Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag måste låsa upp skärmen med min kod men går ju inte när touchen inte fungerar haha :( så helt omöjligt står det på skärmen i stil med "För att komma åt filer måste du låsa upp skärmen" när jag kopplar in usbn :(

Okej :) ja det är CR så jag får se hur det går! lämnar en recension på forumet när det är klart

5. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    444

MINA ENHETER

Deltaservice/CR-service är okej. Det går att maila till dem, och man får snabbt svar.
    Har haft min mobil där 2 ggr. 10 dagar tur och retur båda gångerna.
    Däremot är Halebop jobbiga att ha att göra med. Det är nämligen de som skall stå för alla kostnader runt garanitärendet, men det vill de ogärna. Har bara fått ersättning en gång. Orkar inte tjabbla med dem över chatt/mail nå mer, men kommer aldrig mer att handla något hos dem heller.