Problem: a-JAYS One+ Hörlurar

Diskussion i 'Hörlurar' startad av Scribe, 28 jun 2012.

1. Scribe

Scribe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Köpte idag ett par a-JAYS One+ då lurarna som följde med Arcen har nått sin gräns. a-JAYS One+

Har läst runt lite varstans där lurarna har fått lovord. Vad jag fastnade för var de trasselfria sladdarna samt mikrofonen med tillhörande knapp. Kort och gott ett par snygga, kvalitetslurar för ett bra pris.

Jag läste runt att a-JAYS Four var anpassade för iPhone och One+ speciellt för Android. Eller ja, vissa. Fanns inget utförligt kring vilka modeller.

När jag så provar dem får jag till ett par klickljud varefter "tillbehöret stöds ej/inte". Med andra ord verkar de fucked för Arcen.

Eller?

Har någon av er provat lurarna och fått de till att fungera, eller gör jag bäst i att lämna tillbaka dem?

EDIT: Var nog lite snabb här. Glöm ovan nämnda. Efter lite fler klick hit och dit (varför gjorde jag inte detta innan köp?) så är det samma problem som med Beats lurarna (?). Nåväl, iaf så går det ut på att man köper en adapter för den som är sugen på JAYSen. Funkar dock utan sådan på Sonymodeller från 2012 och framåt.

Last edited: 28 jun 2012
  2. Wafflez

Wafflez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    255
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S20 FE
    Telefon 2:
    Htc 10
    Lämna tillbaka eller skaffa en omkopplare....

Skickat från min MT15i via Tapatalk 2