1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

AAwireless-problem

Diskussion i 'Android Auto' startad av art0101, 14 nov 2021.

1. art0101

art0101 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Jag har nu haft den sedan februari. Fick den utbytt en gång men problemen med att den kopplar ner sig kvarstår. Måste ha pass-through på, för att få stabilitet. Missar därmed alla extra funktioner. AAwireless tycks i inte riktigt veta vad det beror på. Samsung S21 Ultra/Samsung Flip Z 3 och Kia Niro EV.

2. flat7

flat7 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    510

MINA ENHETER

Samma problem här. Bt kopplar ifrån!

3. Gyllenb

Gyllenb Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    93

MINA ENHETER

Hade samma problem med.
    Men det var min s10 som spökade. Den kopplade även från bilens original infosystem (Insignia 2018) men efter att samsung släppte den senaste uppdateringen till min s10 så har det varit stabilt.

4. art0101

art0101 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Hade Android Auto under flera år och det var ett återkommande problem. Också flera Samsung telefoner och Niro EV. Var tvungen att ha pass-through, och supporten verkar inte heller veta exakt.

5. Jockmokk

Jockmokk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    869
    Operatör:
    Telia,Comviq
    Telefon:
    iPhone 12

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia,Comviq
    Telefon:
    iPhone 12
    Övrigt:
    iPad Air 2019. Apple TV 4K, Apple Watch S3
    Jag har ett intressant AA-problem. Varje gång jag passerar en betalstation för trängselskatt i Göteborg så kopplar min AA anslutning ner. Samma visa med olika telefoner. Så felet borde ligga hos bilen? Apple Carplay däremot fungerar fläckfritt.

Passage genom betalstation i Stockholm däremot påverkar inte mitt AA alls. Finner det hela mycket märkligt.