Säljes: Acer W700 Windows 8 Surplatta, Kanon skick och Pris!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 19 feb 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Hej!

Tänkte nu sälja min Acer W700 Surfplatta/hybridplatta då jag inte använder den alls längre, anledningen till det är att jag fick en macbook i present som jag nu använder och jag behöver pengarna till körkort :)

Hursomhelst, plattan köpte jag julen 2012 så den är lite mer än ett år gammal, men plattan är i kanonskick, inga skador eller liknande och den fungerar som den ska, jag har tagit väl hand om den
    alltså inga problem förutom det kända "throttle" problemet som nästan alla dessa plattor har. Men det syns bara när man spelar tunga spel.

Specs:
    Processor: i5, 3317u om jag inte misstar mig
    Display: 11.6" IPS med FULL HD. (Multitouch 10 fingrar).
    Grafikkort: Intel HD Graphics 4000
    RAM: 4 GB, DDR3 onboard.
    Hårddisk: 128 GB SSD
    Kamera: 5 MP bak och 2 eller 3 MP fram, inte helt hundra på fram kameran med den är riktigt bra till skype osv, då jag skypat en del med släktningar från utlandet som påpekat att kvaliten är bra
    Operativsystem: Windows 8.1

Det som följer med är

*Surfplattan, Acer W700
    *Orginal Kartong med alla brukshänvisningar + skivor för återställning
    *Laddare/Laddkabeln
    *Micro Hdmi till vga adapter (Plattan har microhdmi, men med adaptern kan man även använda vgd)
    *Acer W700 Orginal Case, det bruna skalet/"väsk-skalet" (kolla bilden)
    *Dockningstation (den vita på bilderna)
    (Om jag missat något säg till)

Jag skickar även med
    *Micro Hdmi kabel
    *Ett litet trådlöst tangentbord med touchpad som man kan använda till plattan

Finns att hämta i Karlskoga, kan även tänka mig att åka in till örebro eller degerfors om det skulle behövas

Kan även frakta men jag är ny med det så kom med ett bra förslag på hur det blir smidigast och säkrast att frakta och betala

Pris: Det finns endast en annons på blocket med samma platta fast den är lite nyare, priset på den ligger på 5500kr, nypris: 7000-8000kr

Jag hade tänkt mig ca: 4000kr, men jag är helt klart öppen för bud då jag behöver pengarna så kom med bud :)

Har även 18st bilder som ni kan se hur plattan ser ut och alla saker: http://imgur.com/a/Mt2Tj#0

Bara att klicka på sidan, bilderna är som i ett album :)

Last edited: 19 feb 2014
  2. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.