Action Movie FX

Diskussion i 'Applikationer' startad av dragontrumpetare, 20 feb 2012.

1. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    332
    Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Vet inte om jag lagt denna förfrågan rätt, om den ligger fel, så är det ok att flytta den. Men jag undrar lite om denna coola app som just nu bara verka finnas för Iphone. Action Movie FX som gör att man kan redigera sina små filmklipp med riktigt coola actioneffekter. Någon som vet om den kommer till android? Alltså på ett sätt tycker jag att utvecklar utvecklar åt helskotta konstigt. Idag är Android större än Iphone, likt förbannat fortsätter apputvecklar utveckla för just Iphone, när den största möjligheten till att tjäna något ligger på android-sidan?

2. papinho

papinho Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Skicka mail till utvecklaren och fråga men ja, jag håller med att vissa utvecklare är tröga. Ta t.ex instagram (som jag inte vet vad det är och använder inte sådant skit men tydligen jävligt populär hos iOS med 15 miljoner aktiva användare) och så har man inte släppt det till Android än. Förjävligt.

3. Maximus3D

Maximus3D Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    580

MINA ENHETER

Det är nog mycket så att Apple lägger press på utvecklarna med dem där populära applikationerna eftersom de hjälper till att sälja fler Appleprodukter. Då tvingar Apple utvecklarna att fördröja eller helt strunta i att utveckla deras applikationer för Android och övriga plattformar.

/ Magnus

4. Stance

Stance Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tycker också denna appen är riktigt rolig att leka med. Känner en kille som visade upp detta på sin Galaxy Nexus. Vet inte om det var Action Movie FX eftersom den inte verkar finnas till Android, men tydligen finns det något väldigt snarlikt, så då undrar jag vad det är för app som gör det till Android?

Har tyvärr inte kontakt med snubben som visade upp det på sin android :(

5. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    332
    Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Jaså, det finns en snarlik app som gör samma sak?

6. rockyapa

rockyapa Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER