Ad-hoc eller dela ut från bärbar på annat sätt?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Chrilleee, 20 jul 2010.

1. Chrilleee

Chrilleee Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Försökte dela ut det trådbundna nätverket på min bärbara via Ad-hoc men märkte att det inte fungerande och kom efter en del googlande fram till att Android inte fungerar med det.

Så nu undrar jag om det finns någon app som fixar detta? Eller om jag på något anat sätt kan dela ut internet från min bärbara så det fungerar. Sitter med W7 och testade Connectify men det gick inte...

Sen undrar jag även hur pålitlig NetCounter är? Fick nyss meddelande om att jag fått ett nytt mail men mätarn för "Cell" ökade inte alls? Känns lite oroväckande om den ligger och drar bandbredd hela tiden och jag inte ser det då jag inte har något surf-abonnemang ännu :neutral:

2. MiXiE

MiXiE Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Sitter med samma problem. "googlande fram till att Android inte fungerar med det." - Jahopp där rök det.
    Ser att du också har tele2. Kostar 20kr/Mb. Fattig på 2 min.
    Har en gammal router men vet inte inloggningen till den så det går inte heller använda den.

Vill också gärna kunna få wifi på min :/

Edit: hoppsan hamnade i Samsung kategorin när jag sökte. Klantigt av mig men borde samma lösning för oss båda.

btw Chrilleee ska testa den här nu! http://www.junefabrics.com/android/

Edit nr2: Gick inte ansluta för min telefon. Verkar funka fint hos vissa och andra inte.

Last edited: 22 jul 2010