Har precis flashat CyanogenMod 3.6.8 och skulle tabort lite saker som jag inte behöver som jag har gjort med dem andra romen jag flashat via adb och det här får jag fram adb remount adb shell rm /system/app/teeter.apk rm:not found sen testa jag you can find the path for cp and rm via: > adb shell # which cp # which rm men då får jag samma sak. adb shell #wich rm wich:not found då tänkte jag att rm kanske låg i system/xbin eller system/bin så jag testade. # /system/xbin/rm system/app/teeter.ap /system/xbin/rm system/app/teeter.apk /system/xbin/rm: not found # /system/bin/rm system/app/teeter.apk /system/bin/rm system/app/teeter.apk /system/bin/rm: not found Har även laddat hem SU file manager tänkte att det kanske gick och ta bort via detta program som jag har använt förut, och jag får inte fram något på programet heller det är helt blankt. Någon som har några tips på vad jag kan göra eller vad felet är?
Ligger i system app. adb remount adb shell rm /system/app_s/teeter.apk Du ju alltid skriva "ls" för att se filer och mappar.
Flashat in rav1.1.0 nu och allt funkar perfekt både ls och rm och alla andra kommandon, måste vara nått fel på cyanogen romet.
det ska vara så eftersom man använder busybox istället! inte lätt att veta alltid :/ enligt min mening kunde han ha kvar dom gamla kommandona men det krockar kanske eller nåt.