kommer det komma en ADP2 och sånt fall när? De delar ju ut Magic på konferensen så mycket talar väll för det? Just nu kommer iallfall jag inte in på länken för att köpa en ADP1, så kanske något kommer väldigt väldigt snart?
Hoppas på att den varianten de gav bort är en ADP2, och att den inte blir riktigt lika dyr att ta in till Sverige som ADP1 Var grymt sugen på en men det hamnade väl på nästan 6k med moms och tull har jag för mig.
Android Developer Phone eller liknande, en telefon för utvecklare som är upplåst och går att flasha om osv. Tror inte hårdvaran eg. skiljer sig (färutom då ev. minnet) från de normala.
Frakten är mycket billigare nu Det jobbiga är att man måste betala $25 innan man ser priset Quote från en annan tråd
Jag kommer inte in. Försöker med URLen: code.google.com/android/dev-devices.html men blir redirectad till http://developer.android.com/intl/sv/guide/developing/device.html vilket är en 404a Kan nog vara svenska varianten som inte fungerar. Ah, japp. Om jag ändrar språk till US så fungerar sidan, och det är för ADP1. Rimligtvis borde ju Magicen vara "vår" dev-telefon då G1 väl inte finns officiellt här ännu.