Ägde du eller äger du någon Neonode?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Snowbear, 30 apr 2010.

1. Snowbear

Snowbear Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag ägde N1an så fort den blev tillgänglig och den var så bra, eller den tog inte emot samtal det gick fram toner för den som ringde men min N1 reagerade inte. Var ett känt problem så jag fick byta ut den men samma problem med nästa. Sen var jag full och slängde den i backen av nån anledning, så skärmen blev blå men det fixade jag men, och sen efter ett tag dog den helt. Förmodligen Batteriet, och den måste in och efter som garantin är slut skulle jag behöva kosta på det själv så då fick det vara.

Tiden gick och N2an kom :) mycket fin och rolig. Men den hade jag sönder då jag hjälpte en polare flytta vilade en gammal tjock tv på skärmen! fick skärmen bytt men det tog så lång tid att jag han köpa en telefon innan jag fick tillbaka den. Synd att det gick som det gick för Neonode dom var svenska innovatörer, jag drog mitt strå till stacken gjorde du ?
    Neonode<3

Har kvar min lilla N1a i förråder brukar ta ut den ur sin kartong och titta, kännas och minnas.

Ja ja, ägde du en Neonode? Var du nöjd eller missnöjd?
    Skulle du vilja se en N3a i dag ?

2. Profetengus

Profetengus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hade en N2 faktiskt som jag sålde. Tyckte den var häftig och väldigt framåt. Men det fanns lite små grejer jag störde mig på så därför sålde jag den.

3. Skinksallad

Skinksallad Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    160
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 6
    Platta:
    Surface Go 2
    Jag var riktigt nära att köpa en N2a men den föll bort då den bara hade 2g nätverk och att gå ner med något är inte acceptabelt...

4. Snowbear

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det är så synd att dom aldrig fick chansen att visa vad dom gick för, det var väldigt beta över alla deras produkter på nått sätt. Dom hade helt enkelt inte pengarna som krävs för att fightas i toppen.

Jag ville så gärna ha en svensk telefon :).

5. jimli128

jimli128 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

6. viktor

viktor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag hade en N2 tyckte den var klockren som extramobil. Riktigt fräck, man fick en del frågor när man drog fram den :-)

7. Snowbear

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Trevligt men jag har sett det förut med GPSer och liknande produkter dom verkar aldrig få det att lossna, what a shame!

Ja den var verkligen stjärnan på mobil himmelen då den kom N1 iaf då var det mycket fränt. Men även N2 var pga sin storlek och "touch skärm" intressant, många ville prova och pilla.

8. Gustenrocks

Gustenrocks Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Har kvar min N2'a. Kartong och alla tillbehör också för den delen, tror jag. Ligger och skräpar nu mera, använde den aldrig speciellt länge heller men den såg sjukt häftig ut. SJuk innovation att man skulle prata med skärmen utåt :P

9. hurricane

hurricane Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har kvar min N2:a den är en av dem bästa mobilerna jag haft, nu har man ju dock vant sig med stor skärm men jag har faktiskt min framme och är första reservtelefon om man behöver, folk har frågat om att köpa den men är inte intresserad av att sälja den trots att den bara ligger... Men det är ju så man vill ha kvar och minnas den. :)

10. candyraver

candyraver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133
    Telefon:
    S10e

MINA ENHETER

Telefon:
    S10e
    Jag följde bolaget hektiskt under releasen av N1:an som inte gick så bra men telefonen var ju bra före sin tid - det tog 4-5 år innan en likande telefon kunde jämföra sig...

X10 mini :) - precis som Neonode skulle ha varit!

11. Snowbear

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag tror att Neonode skulle fungerat om dom hade pengar att bygga en telefon med kvalité, för det är inget jag sticker under stolen med, den var bristfällig.

Precis X10 Mini är idag vad N1/2 skulle ha varit :).

12. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

Just därför jag ägen en x10 mini idag. Jag väntade och väntade på N1:an, när den väl kom var den redan gammal och inte bra.