Fråga: Ändra appar på media fälten

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Djin, 24 apr 2013.

1. Djin

Djin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

När jag pluggar in hörlurar i min s3 då kommer det upp en annan fält med media spelaren. Jag skulle vilja ha bsplayer istället för stock spelaren. Men jag kan inte ändra det och ser det fältet bara när jag pluggar in hörlurar.

2. swedem

swedem Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Prova att installera automate it. Där kan du skapa en regel som startar psplayer när du pluggar in hörlurarna och ytterligare en regel för att höja eller sänka ljudvolymen. Funkar klockrent här hos mig.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

3. Djin

Djin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack. Ska testa det. Har för mig att det gick att redigera rekommenderade program med 4.2 men jag gick tillbaka till 4.1.2 och nu är dem låsta

4. kenuswe

kenuswe Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Gå in i Systeminställningar -> Appar och hitta appen som alltid startas. Där rensar du "Clear defaults" (har engelska på min telefon) och förhoppningsvis så kommer du kunna välja nästa gång. Klicka i "använd alltid" och sen klicka på den player du vill ha. Hoppas det löser sig, men är väldigt osäker på om det går att fixa detta på det här sättet.

5. vulfgar

vulfgar Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    232
    Telefon:
    OP 9

MINA ENHETER

Telefon:
    OP 9
    ROM:
    stock med root
    Info:
    Launcher: Nova
    Eller ännu enklare, gå in i inställningar > display och kolla på alternativen för "Relaterad sida". Bocka ur Hörlurar så slipper du eländet. Eller så inaktiverar du "relaterad sida" helt och hållet.

6. Djin

Djin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lite dumt att man inte kan välja vad som skall visas på " relaterad sida". Jag har nu både bockat ur hörlurar och installerat automateit, så vi får se vilken jag gillar bäst:)
    Tack för hjälpen.