Ändra i desktoppen

Discussion in 'Hero' started by Enkido, Sep 10, 2009.

1. Enkido

Enkido Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej.
    Jag är väldigt ny på android och även här på forumet. Så ha lite tålamod med mig.
    Jag har googlat och letat här på forumet innan jag skrev det här inlägget. Orsaken till varför jag inte hittade ett svar är fortfarande okänd för mig. Antigen kan jag inte söka ordentligt eller så finns det inte en lösning på problemet (Vilket jag egentligen tvivlar på :)).
    Nu kommer mitt önskemål:
    Jag skulle jätte gärna kunna flytta på tex en ikon från ena desktoppen till en annan, eller byta ut en widget mot en annan. Jag vill med andra ord kunna "customiza" desktoppen. Jag har lagt märke till att det är enkelt att lägga till en ny shortcut/widget, men möjligheten att kunna ta bort/flytta har jag inte hittat än. Jag har hakat upp mig på det här problemet och tycker att det vore väldigt konstigt ifall det inte skulle gå att göra.
    Jag är medveten om att det finns möjlighet att byta "scene" helt och hållet mot en redan befintlig sådan. Men som sagt jag vill skapa min egen scene, och med det menar jag inte bara att lägga nån ny bakgrund till en befintlig och sen spara det.
    Tacksam för ett snabbt svar.

2. JDS

JDS Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Det är bara att hålla finget på en widget/shortcut och hålla kvar fingret. Efter någon sekund så kan du sedan antingen flytta din shortcut/widget till vilken desktop du vill eller ta bort den genom att dra ner den till papperskorgen.

3. Enkido

Enkido Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Det var verkligen snabbt svar...
    Tack så mycket.

4. JDS

JDS Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Varsågod :)