Ändra lösenord på konton?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Jacka, 12 maj 2011.

1. Jacka

Jacka Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag tycker det är helt besynnerligt att jag ska behöva skriva en forumtråd om detta, kanske är jag totalt förvirrad, men hur ändrar jag lösenordet på ett konto under "Konton och synkronisering"? :ehm:

Jag har nämligen bytt lösenord till mitt Facebook-konto och vill då förstås ändra det lösenord jag lagrat i mobilen för "Facebook för HTC Sense". Just nu fungerar inte synkroniseringen. Men jag kan verkligen inte hitta var man ändrar kontouppgifter. Det enda jag hittar är "Ta bort konto" och det känns ju som en onödig omväg!

Planerar även byta lösenord på min gmail/google-konto så vore trevligt att veta hur jag då uppdaterar lösenordet i mobilen även för denna?

Tack på förhand

2. Jack Bohlen

Jack Bohlen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

När det gäller googlekontot så blir du promptad med en ruta för att skriva in ditt nya lösenord så fort telefonen upptäcker att det inte stämmer.

3. Jacka

Jacka Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tog ett tag, men fick till slut upp en sådan ruta även för Facebook-kontot. Kan dock tycka det är något sjukt att man inte har möjligheten att ställa in det själv på direkten utan måste vänta till nästa gång telefonen har anledning att upptäcka att man har bytt lösenord... jaja :)

4. Azfor

Azfor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

DU kan ju gå in och rensa catch minnet för facebook, då ber den dig att skriva in igen!