Kan kanske finnas i någon enstaka Teliabutik om du har megatur, men enklaste är nog att beställa direkt från Telias hemsida (dom har luren i lager där).
Köpte en i Uppsala i förmiddags. Min första android (och smartphone). Bad att få titta på en och slog till.
Fanns i båda teliabutiker i Linköping igår. Jag köpte den sista i den ena och drog sen iväg med polaren till den andra som precis fått in dem
Ikanohuset, de fick in lurarna ganska sent på eftermiddagen, runt 17-18, så har du tur finns det någon lur kvar
Den fanns i Teliabutiken i Sollentuna centrum igår (måndag) De hade minst fyra på hyllan. Jag köpte en. Vad jag förstår var jag först. Försäljaren sa att de hade kommit under dagen och att han därför inte kunde så mycket om telefonerna. För övrigt kunnig säljare som gav bra och vänlig service. Det är man ju annars inte bortskämd med i mobilbutiker.
Ska kolla runt lite i Eskilstuna efter jobbet imorgon! Någon som vet om någon annan webbbutik än just Telias har den på lager?
Köpte min i butik på Vasagatan i Stockholm idag. Vet inte hur många de har, men jag gick bra fram till disken och frågade så plockade de fram den. Jag är nästan chockad över hur skarp och fin skärmen är, trots att jag var beredd på att det var det bästa med telefonen.
Kolla Teliabutiken i Gallerian i Eskilstuna. Jag beställde en dit, men eftersom jag köpte en LG istället så är jag inte intresserad längre, de ringde mig i går runt lunch. Så har de inte sålt den finns den kanske kvar...
Var i allum i Partille igår kväll. Dom hade fått två som gick omgående. Idag köpte jag den sista hos butiken på Backaplan vid 13-tiden. Dom hade 7 i morse. Rykande åtgång...
En kvar i Hudiksvall Dom tog bara in 2 stycken... Tog min idag! Någon mer som märker att det är svårt att trycka på Rensa/Ta bort knappen på statusbaren? Verkar vara sämre "Reaktion" där... ?
Fanns i går när jag köpte min på Telia i centrala Norrköping, då var jag den förste som frågat efter den. Så där bör den nog finnas med lite tur.
Har du testat att rengöra glaset ordentligt efter att du dragit av skyddsplasten? Det sägs att det blir lite bättre av att göra så