Är det här prisvärt?

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av Ayuba92, 3 jan 2015.

1. Ayuba92

Ayuba92 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Har möjlighet till en xperia z3 med tre total 6 gb i 24 månader för 404 kr, är det värt? Eller ska man vänta på att det släpps något nytt?

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Med tanke på att abonnemanget egentligen kostar 449kr/månad, så skulle jag säga att det är "värt". Om man ska tänka på att vänta, så kommer man aldrig kunna skaffa något i mobilvärlden.

6150 gillar detta.
  3. Moby

Moby Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    402

MINA ENHETER

Låter väldigt prisvärt! Ett motsvarande ab utan telefon skulle kosta runt 290 kr så då skulle priset för z3 bli 2700 ungefär. Den dealen blir nog svår att få med ngt nyare och en z3 är ju en väldigt bra telefon så jag skulle säga köp.

4. SMASHerano

SMASHerano Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Stämmer in i kören! :)

5. Ayuba92

Mottagna gillanden:
    0
    Nu har jag fått lite nytt, ber om ursäkt. Om jag dessutom byter in min mobil så blir kostnaden 359 för en Z3 med 6 gb total och då ingår dessutom 1 gb till i surf. Alltså 7 gb surf med fria samtal och sms/mms för 359. Mobilen kommer att kosta 0 kr i 24 månader så då betalar jag bara för abonnemanget. Anledning till att jag undrar om det är värt är för att jag vill ha en jävligt bra batteritid och kamera. Och jag är osäker på om Z3 är så mycket bättre än min Z1 jag har idag.

6. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 380
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Oavsett så är det ett riktigt bra pris på abonnemanget. Om du vill kan du ju alltid sälja Z3an också, om du inte är nöjd vill säga, och få ännu mer pengar att betala abonnemanget med.

Men ja, Z3 är bättre än Z1. Läs lite recensioner så kommer du se det. Den är ju också två generationer nyare.

7. Ayuba92

Mottagna gillanden:
    0
    Kan ju passa på att tipsa att kolla era medlemsförmåner hos era fackförbund om ni är med i ett sånt. Det var genom det jag hittade detta.