Hejsan! Idag la jag in N33 och allt gick prima men så ville jag installera google appsen och det gick inte att flasha in någon zip över huvud taget. Jag bytte clockwork recovery version men inget hjälpte. Tillslut blev jag sur och tog wipe och format på det mesta i recovery... Så nu sitter jag här med en ganska tom blade och undrar om det är kört. Har försökt att fixa med fastboot men då krävs det väll att man först lyckas boota. När jag startar mobilen så visas bara den gröna android gubben och recovery går det ej att boota till. Jag lyckades visst ta bort allt.... Är bladen körd nu?
Eftersom du körde CM så lär du ha en Gen1 blade och då är det iaf inte kört. Om du inte har en av de senaste modellerna så kan du fortfarande boota till fastboot-läge genom att starta med volym-upp intryckt. Därifrån kan du flasha på en ny Clockwork m.h.a. fastboot flash recovery recovery-clockwork-3.0.1.4-blade.img Sen bootar du till Clockwork m.h.a. volum-ner vid start och flashar en ny ROM, gör wipe och startar om. MEN, jag har svårt att se att du skulle lyckats ha tagit bort Clockwork inne från Clockwork självt såvida du inte flashat någon återställnings-ROM. Går det verkligen inte att boota till Clockwork m.h.a. volym-ner vid start?
nu gick det tillslut att komma in i clockwork iaf jag som var helt säker på att det var menu + volym-ner för att boota i clockwork! tack! nu gäller det bara att dra in någon rom på sd kortet