Köpes: Är det värt att köpa Htc one x för Sony Ericsson Xperia Arc S Plus 1000kr Emellan????

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Shady, 16 sept 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Shady

Shady Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan!
    Jag är ny här och vill bara ställa en fråga till er htc one x experter och ni andra.
    Jag ska köpa en htc one x på blocket för min Sony ericsson Xperia Arc s och 1000kr emellan från min sida Är det värt det tycker ni? och om jag skulle ångra mig tror ni jag kan sälja htc one x då vidare? lixom är det många som köper den?
    Htc one x som jag ska köpa har kartong och alla tillbehör och kvitto via mail då han hade den på mailet (?).

Skulle vara snällt om någon kan hjälpa! Tack allihoppa!

2. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Go for it skulle jag säga :) Sålänge du verkligen får kvittot är det en 100% go enligt mig, anledningen varför kvittot är viktigt till One X är för att det är så många olika problem på den så att om något dyker upp så kan du skicka in den :)

Sent from my LG Optimus 4X HD

3. Shady

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ok men han har kvittot på mailet, tror du det går att lita på det? så det inte är fake typ, han sa att han skickar den via hans mobil till min mail direkt. men jag undrar om det kan vara fake ?

4. Gorynytj

Gorynytj Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    392
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10
    Övrigt:
    Razer Nabu Watch
    Om han har det på mailen, kan han väl skriva ut den?

5. Shady

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Yes det kan han göra, ska säga det till honom, tacksam för ditt svar! men hur upplever du din htc one x? är den snabb? bra? internet surfning är den stabil och snabb? inte laggig o så? vad har du för bra saker(fördelar) och (nackdelar) om din telefon?
    Tack Tack!

6. Gorynytj

Gorynytj Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    392
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S10
    Övrigt:
    Razer Nabu Watch
    Jag gillar den, inga problem vad jag kan komma på, på rak arm. Min mobil är stabil, och lagg är inget jag märkt av.

Det jag gillade när jag såg den var skärmen, riktigt bra jämfört med min SGS2, stor skillnad. Nu finns det dock andra telefoner som når den kvalitén också. Man får inte glömma hur snygg HoXen är.

Nackdelar är väl som de flesta klagar på, ingen plats för extra minne (även om de 26gb man har räcker ganska långt, är väl om man skulle pumpa in några tv-serier som det skulle krisa lite). Sen så är väl batteritiden inte den bästa, hade gärna haft ett litet större batteri, men batteriet är det många telefoner som har problem med.

Tänk på om du vill proba mobilen när du köper den, så tar den micro-sim, och inte vanligt sim.

Allt som allt, en väldigt bra mobil.

edit: nu är dock detta fel forum att prata om sådant här, om du behöver köpråd så finns det en tråd som heter just det. Bättre att ställa frågor där, eller direkt i HoX-avdelningen i forumet.

7. -Henric

-Henric Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    349

MINA ENHETER

Denna tråd hör hemma i köpråd då du inte annonserar någonting, utan vill ha hjälp med vad du skall köpa.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.