Har skaffat en gio till flickvännen men undrar om tangentlåset är widgetlocker för det har jag på min arc och ser lika ut? Isf kan jag lägga in sliders och modda den så som på min? Hittar det inte nån stans. Sen kan inte hon koppla sin gio till sin bärbara dator via usb kabeln för den kan inte lägga in drivrutin för gion säger den. Hon har vista home 32bit om det är till hjälp. MVH PJ
ja jag installerade widgetlocker från market igår och det fungerar perfekt. 2: kan man inte ladda enr drivrytiner från samsung.com?
Fast d ja undra är om det är WL som är orginal eller om det bara är samma tema för det ser ju lika ut?
Tror knappast Samsung skulle baka in gratis WidgetLocker bara sådär ;-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
samsung är snåla. man får ju varken hörlurar skal eller andra tillbehör. min systers x10 mini pro fick skitbra hörlurar, skärmskydd, minneskort. usbminne/minneskortsläsare
Vadå inga hörlurar? Det har då jag fått till samtliga Samsung-lurar jag köpt. Sedan vill jag minnas att Samsung köpt in en hel del appar som vart gratis till Galaxy S via Samsung apps, bland annat Asphalt5 HD från Gameloft.
Paketet var inte stort, men mitt innehöll förutom telefonen, laddare, minneskort, SD-adapter. Du tror inte du kan ha fått en återlämnad telefon där hörlurarna saknades? /Bjarne Sent from my GT-S5660 using Tapatalk