Är du en stjärna på att utveckla appar?

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av [email protected], 27 juni 2011.

1. ida@gethunted.se

[email protected] Infant Droid Verifierat konto

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vill du arbeta med utveckling av mobila applikationer? Har du känsla för design och kreativa lösningar? Då kan du vara den vi söker!
    Vår kund mitt i Stockholm city jobbar med spännande företag som IKEA, TV4, Oriflame Cosmetics, SIFO, JC, KICKS, - och söker nu en ny utvecklare.

I rollen som Programutvecklare blir din huvuduppgift att utveckla mobilapplikationer för iOS och/eller Android. Det kan även bli aktuellt med utveckling av backend-funktionalitet och webbgränssnitt utifrån kundernas behov. Man arbetar i projektform och projektledning blir därmed en del av ditt arbete. Drivkraft, kreativitet och noggrannhet och är avgörande egenskaper för att lyckas i rollen som Programutvecklare och vi lägger stor vikt vid din personlighet samt ambitionsnivå.

For mer information: www.gethunted.se

2. tentakles

tentakles Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

räcker det inte med annonsen här? det känns lite oseriöst att du även PM-spammar folk slumpmässigt tycker jag.

3. ida@gethunted.se

[email protected] Infant Droid Verifierat konto

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo men klart, om det oppfattas som spam beklagar jeg det. Men jeg har fått mange positive svar, og fikk inntrykk av at det ble godt imottaget. Har aldri fått feedback om at jobberbjudande er spam för... Har derimot mött mange jättetrevlige personer her inne, och takkar for all respons så langt!
    Ida