Säljes: Ainol Aurora 8GB

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by ToJa92, Jul 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
    Säljer nu min Ainol Aurora 8GB. Den är i väldigt bra skick, använd sammanlagt kanske 5-10 timmar. Kör just nu en CM9 alpha som fungerar bra.

Den kom med ett skärmskydd förapplicerat, som är skuret precis efter skärmen.
    Det finns även lite "regnbågsstreck", men detta är såvitt jag vet endast i skärmskyddet och alltså är det inga repor i skärmen.

Version 3 är det, den med en IPS-skärm från LG.
    Har inte noterat några sk. "ghost touches", möjligtvis en gång men det kom aldrig tillbaka. Den kan kännas lite oresponsiv iband, kör man utan skärmskydd blir det troligen bättre, men då sliter man på skärmen också.

Vad som ingår:
    • Ainol Aurora 8GB, vit
    • Internationell laddare(med svensk stickkontakt)
    • USB OTG kabel
    • Originalkartong
    • Eventuellt så ligger det med ett extra skärmskydd i kartongen
    • Tror även att en mini-USB kabel ligger i förpackningen.

Pris: 1000kr + eventuell frakt. Finns att hämta i Norrköping, men jag har inga problem att skicka den med Posten om ni betalar frakten. Pengarna skickas i förskott till mitt bankkonto hos Handelsbanken, alternativt betalas kontant vid möte.
    Ni kan givetvis testa den om ni tar er till Norrköping.
    Kan även använda någon tjänst typ Blocketpaketet om ni vill känna er säkrare, men då står ni för alla extra omkostnader.

PS: Har just nu inga bilder av den, bör kunna fixa det imorgon alternativt torsdag.

OBS: Är just nu inte hemma. Är hemma 26-28 Juli, därefter kommer jag vara borta ett tag till. Så blir den inte såld då så kan jag givetvis sälja den när jag kommer tillbaka.

Eventuella frågor tas med fördel i tråden.

Thread Status:
Not open for further replies.