Alarmet funkar inte (2.3.3)

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Galaxxy, 30 apr 2011.

1. Galaxxy

Galaxxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Hej! Jag flashade in 2.3.3 när den fanns på Kies, i onsdags skulle jag upp klockan 7:00, ställde alarmet och får upp notisen: Larmet inställt på 7 timmar och 33 minuter från nu.

Jag vaknar klockan 8:17 och har till min fasa försovit mig, skolan började då om 13 minuter, kollade på alarmet och då stod det: Larmet inställt på 6 dagar, 22 timmar och 43 minuter från nu.

Prövade att återställa och ställde på larmet efter 1 minut på den tiden jag var (t.ex. klockan var 22:22, då ställde jag den på 22:23), då ringde den inte heller, någon som har en lösning?

Tackar på förhand!

2. Torparn

Torparn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Det är likadant med min mobil efter uppdatering.Ibland funkar det och ibland inte,känns som det är lite lotteri om telefonen ska väcka mig eller inte.

3. Jontez

Jontez Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

När jag ställer in alarmet står det typ "1 dag".. vadå 1 dag? slår av och på några gånger sen står det rätt "7 timmar och blalala"

4. joi

joi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Stod troligen så eftersom du hade valt en viss dag i veckan, och då var det 6 dagar kvar tills den dagen skulle inträffa igen?

Se till så att du inte har någon auto task killer som ligger på! Hade samma problem själv med då var det att jag brukade använda samsungs task killer innan jag somnade. (Ikonen var kvar uppe i högra hörnet men den ringde inte)

5. Galaxxy

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Har ingen task killer på. Batterier minskar även drastiskt. På två (TVÅ!) timmar drogs det 75%

6. Nizzadaz

Nizzadaz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 13 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 13 Pro
    Gå till till Settings>Applications>Manage Applications. Sedan hittar du "Software Update", tryck på den sedan "Clear Data". Då får du myyyyccket mer batteri tid. Det kommer inte hända någonting farligt, 100% safe.

7. Galaxxy

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Även om man har cf root?