Alarmet ringer inte på onsdagar

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av mikael_in_action, 17 jun 2010.

1. mikael_in_action

mikael_in_action Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag laddade ned en provversion av en ny alarm-klocka (tror att det var Smart Alarm clock). Provversionen ringde inte på onsdagar, för detta var man tvungen att betala.

Dock var jag inte helt nöjd med den och tog således bort appen. Men det verkar som att inte-ringa-på-onsdagar-funktionen blev kvar i luren för det vanliga alarmet ringer inte heller på onsdagar nu.

Nån annan som upplevt det? Vad kan jag göra åt det?

2. Wassblad

Wassblad Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har haft problem med min väckarklocka med! Har den inbyggda och den som man kan ladda hem med en funktion där man måste räkna ut ett tal för att stänga av.

Ingen av dessa har funkat två dagar i rad nu!? Vette fan vad som hänt. Har kommit för sent till jobbet pga. detta. :(

3. mekstro

mekstro Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Till att börja med kan jag säga att jag använder standardalarmet i 2.1 och min arbetsgivare har än så länge inget att anmärka på min närvaro. I alla fall inte av den orsaken :D

Provat att radera alla väckningar och skapa nya? Kontakta annars utvecklaren om möjligt. Hans/hennes app har ju lämnat kvar sattyg i din lur!

4. mrgorgo

mrgorgo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13
    Telefon:
    Pixel 7a

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 7a
    jag har också dålig erfarenhet av väckarklockan. försovit mig 2 gånger pga att den inte ringer. all står rätt men ringer bara inte.

5. pulsar

pulsar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41
    Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Google Pixel 1,2,3,4 XL
    Platta:
    Nexus 10
    Platta 2:
    Nexus 7 (2012 & 2013), och Nexus 9
    Övrigt:
    Sony Smartwatch 3, Chromecasts
    Är ni säkra på att det står rätt? För jag har gjort fel mer än en gång på att den står inställd på bara enskilda veckodagar tex, bara vardagar, eller bara måndag osv. :o

6. mekstro

mekstro Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Det finns ytterligare ett aber med standardklockan och det är att om du inte hör den första gången och således inte trycker snooze så ringen den inte fler gånger...
    Det finns en utmärkt app som heter "Alarm Master Lite". Prova den om inte annat. Utvecklaren är på hugget, minst sagt. Jag hade en anmärkning och gjorde en kommentar på Market. Några dagar senare var det rättat. Kudoz till utvecklaren!