album covers.

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av slugfest, 9 apr 2010.

1. slugfest

slugfest Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Jag har en fråga angående album covers på mp3-filer. Om jag vill ha olika covers på olika låtar i ett album, t.ex Coldplays "Viva la Vida or Death and All His Friends", där nästan alla låtar också har getts ut på singlar, så vill jag att varje låt ska ha respektive singels CD-omslag. Men mediaspelaren visar bara upp omslaget som första låten har och låtarna som följer har också omslaget från den första låten. Har provat ett antal olika mediaspelare och det är samma sak där. Innan X10an använde jag Nokias N97 där jag kunde ha olika CD-omslag på ett och samma album utan att behöva göra något speciellt. Jag vet att detta är ganska onödigt, men finns det någon vettig lösning? Eller någon spelare som klarar av att visa upp olika CD-omslag fast det är ett och samma album.

2. Gnarlshead

Gnarlshead Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Positvt till den mediaspelaren som skickas med som pc program. Den funkar att koppl vilka bilder du vill till låtarna. Bättre än mediamonky mm.
    Gå in i spelaren och välj låt.sen höger klicka och egenskaper och sedan lägg till.