Alla program har hängt sig!!

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Emma-Lee, 21 nov 2010.

1. Emma-Lee

Emma-Lee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min mobil började gå väldigt segt så jag stängde av den och satte på igen och nu kan den inte ladda några program längre :-S. Framsidan är helt tom och när jag trycker på program så tänker den bara. Vad göra??? Har startat om, men det hjälper inte.

2. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    749

MINA ENHETER

Mer info. vad för launcher använder du, installerat nån app nyligen mm

3. Emma-Lee

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gjorde en uppdatering via kies för någon dag sen. Sen började allt gå väldigt segt.

4. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    749

MINA ENHETER

Det är att föredra att fabriksåterställa (allt på interna minneskortet är kvar)
    eller gå den lite hårdare vägen slå in *2767*3855# *OBS* Detta rensar allt du har i telefonen så den blir som den va när du först slog på den.

När jag uppdaterade till froyo så körde jag ca ett dygn för jag hoppades på att jag skulle slippa rensa den men jag insåg att den laggade för mycket så jag kopierade allt på det interna kortet till datorn som jag ville ha kvar och *2767*3855#, den vart riktigt bra efter det

Det blir lite skit kvar från det gamla när man uppdaterar därför rekommenderas det att återställa eller rensa den

5. Emma-Lee

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack snälla!

6. arono

arono Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Fick också exakt det där problemet så jag startade om två gånger, men tog sedan ut laddaren när den var avstängd och satte på igen.
    Verkade som att buggen var att antingen laddaren eller den låga batterinivån störde.

Gjorde också en hel fabriksåterställning efter uppdateringen till Froyo, så att problemet lär dyka upp igen.-

7. Raveneye

Raveneye Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

En liten bifråga. Har froyo för tillfället men tror att det är den första froyo releasen. Dock ändå rätt nöjd med den. Har sett att det finns en updatering ute.
    Med updatering kommer jag antagligen att hamna göra en återställning.
    Min fråga är att om jag flyttar ett program(som har stöd för app2sd) till sd kortet, kommer då också alla dess sparningar att finnas kvar? Gäller mestadels Angry Birds och en del andra spel :P