Alla SMS borta!?

Diskussion i 'Magic' startad av lilja, 20 nov 2009.

1. lilja

lilja Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har alla mina SMS försvunnit. Handcent SMS eller den inbyggda SMS-läsaren kunde inte öppnas så jag startade om telefonen, och då försvann alla mina SMS. Tråkigt tycker jag men blev glad för att jag körde SMS Backup.

Kan jag kolla vad som hänt? Kanske i någon loggfil? Jag är inte rädd för tekniska detaljer.

Jag har även en del andra småproblem med telefonen. För några helger sen tyckte min GPS att jag var i Barcelona och googles kalenderwidget visar inte mina händelser förrän de inträffat. Snowstorm widget (väder från yr.no) lyckas inte laddas. MySpeed visar inte min hastighet men den lyckas visa vart jag kör.

En del av detta är säkert mjukvarurelaterat. Men jag vill ändå veta om det kan vara något problem med min hårdvara?

Jag hoppas på en uppdatering från HTC men de jävlarna kommer ju aldrig ut med någon. Jag är riktigt less på att inte ha tillgång till betalapps på market.

Snart slänger jag in Cyanogen Mod (och bryter garantin) eller köper mig en iPhone för jag börjar bli less på det här... Jag älskar min telefon men börjar bli riktigt trött på hur HTC hanterar det hela.