Säljes: Amazfit stratos 3

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Exxpert, 17 jan 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Exxpert

    Exxpert Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2012
    Inlägg:
    711
    Mottagna gillanden:
    278
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Olika hela tiden..

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Olika hela tiden..
    Halloj!

    Har efter uppgradering till Fenix 6x en stratos 3 till övers. Klockan är i ett överlag bra skick, det som kan anmärkas på är några ”märken” på den grå ringen runt skärmen vid kl. 9. Det är alltså inga repor eller revor utan mer skuggningar i plasten som bara syns i rätt ljus. Kanske en bagatell men gillar att vara ärlig i beskrivningar. Den är använd i rotation med andra klockor så inte använd särskilt mycket alls. Köpt på proshop och jag är första ägare och självklart finns kvitto och kartong.

    För er som funderar på att ta tag i löpning osv och vill ha över en massa data till Strava så bra o billigt är den svårslagen för priset. Bra gps, många sensorer och mäter dessutom som jag använt den riktigt rätt. Helt enkelt en riktigt bra och prisvärd smart träningsklocka. Säljer den för att längtan tillbaka till Garmin och stegtävlingarna med frugan i Garmin Connect blev för stor.

    1000:- plus frakt eller f2f runt Gbg.
    Självklart är den rengjord efter konstens alla regler innan försäljning.

    21924E78-5BF7-42A5-AF9F-51226BCF8C79.jpeg 5C6203D5-61A9-4FCD-AA5B-28270F2D3A48.jpeg 9CE6E27D-B5AD-4070-B63B-8C463D8656CF.jpeg
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.