För ett par dagar sedan kom ett email att om ett par dagar kommer paket med EarlyBird och ja idag vaknade jag till ett SMS att det leverats och det var ett mjukt paket som fick plats i brevlådan.
Hade tittat en timme tidigar, eller när det var typ 5-6, men då det var kallt så gick jag inte ut till brevlådan, de (EarlyBird eller om det var MorgonGåva?) hade tidigare hängt en plastpåse på brevlådan, då vi har kodlås till farstudörre, men såg ingen plaståse.
Allt såg bra ut på utsidan men en vit huvjacka hade en grå smutsfläck, men det var från de som packat det eller kanske tullen som slarvat?
Nåväl, det ser ut som det går att tvätta bort så no big deal.
Den var dock i minsta laget trots 3XL
Huvtröja herr långärmad huvtröja
Den har en ficka som synes... men det visade vara en fejk ficka eller mode ficka, så inga fickor alls, lite dåligt men den är dessutom väldigt tunn och det materialet på insidan funkar kanske att ha på en sommarkväll.
Hade den som test under en höstjacka när jag gick på en promenad i lätt snöfall -1C och de funkade bra som tröja typ, men då syns den inte alls, kanske har den inomhus som tröja nu på vintern istället.
Fick också ett par shorts som är okej men känns billiga men finns fickor iaf.
Den tredje saken har inte kommit än men leveransen har ett spann på 14 jan till 1 feb så den dyker väl upp senare.
Det här var en test att se hur kläder känns, passar, ser ut, etc
Click to expand...