Tjena. Jag undrar bara om man skulle kunna ta bort det nuvarande operativsystemet och installera en helt vanlig android version(2.2).
Nej det går inte i nuläget. Det går inte lägga in andra android versioner än de SonyEricsson släppt för X8.
Nja, jag gilalr inte ADW, nästan inga widgets fungerar ju. sen är den ju i princip lika seg med adw som med vanliga.
"nästan inga widgets fungerar ju". Jag har tre androids. Alla widgets fungerar på i adw på dem. Vad för widgets kör du ?
Hmm. Facebook, dataräknare, strömkontrol, statusbyte, kalender dataräknare, strömkontrol och statusbyte fungerar inte, det händer ingenting när jag trycker på dom. facebook och kalender blir väldigt små och om jag försöker göra dom större så står det att det inte finsn någon plats
Facebook har jag inte ens på luren. Dataräknare (3G watchdog), strömkontroll, kalender fungerar alldeles förträffligt på alla mina x10or med adw, både mini samt stora. // A
Påtal om ADW Launcher, är det bara för mig som mappar slutar att funka efter ett tag? Har testat göra en spelmapp, två gånger, och båda gångerna har mappen slutat funka efter 1-2 dag(ar).