Android Gingerbread 2.3.

Diskussion i 'Desire HD' startad av lolbazor, 16 nov 2010.

1. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Antagligen kommer det ju till DHD, eller?
    Jag förväntar mig det iaf.

Tänkte bara höra vilka förbättringar ni vill se i den nya versionen när det gäller DHD?

Market, anser jag behöver en riktig övergång. Men sen specifikt för DHD vet jag inte riktigt.

2. BleakRoe

BleakRoe Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tycker kameran har svårt att hitta fokus, vet ej om detta är ett mjukvaruproblem och något som kan patchas, hoppas iaf att så är fallet. När den väl hittar fokus blir det rätt nice bilder.

Förbättringar som bidrar till förbättrad batterilängd om möjligt.

3. NervsOfSteel

NervsOfSteel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det sas att Gingerbread skulle göra allt som htc och andra tillverkare gör med sitt gränssnitt onödigt. Hoppas inte det. Sense är bra och jag gillar det. Vill inte att det ska försvinna. Vi får se vad som händer. Tror dock inte att det försvinner

4. raised

raised Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det (Vanilla-interfacet) var tänkt att komma till Gingerbread som innan förutsågs ha version-nummer 3.0. Då det antagligen blir 2.3 som är Gingerbread lär det dröja innan vi får Vanilla. Troligtvis till version 3.0 (Honeycomb?)

5. Kruxillimux

Kruxillimux Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Volymen vid samtal och uppslening via högtalarna har jag hört skulle förbättras (?), vilket de VERKLIGEN behöver.
    Sen skulle jag även vilja se att de la in en snygg och simpel file manager, så man slipper fula ASTRO.
    Går det kanske att fixa så man kan spela upp filmer utan RockPlayer, alltså tillsätta codecs?

Annars är jag nöjd, lite småsaker som jag inte kommer att tänka på nu.