Måste säga att jag är grovt besviken på Market. 90% är rent skräp. Jag tycker att t.ex. under kategorin "Nytt" så ska det vara senaste tillagda apps för 3dygn tillbaka eller något i den stilen men nej, jag får upp apps som är tillagda för 3mån sen tillbaka fortf under "nytt" Sen måste jag säga att Spelkvalitén är under all kritik. Ett enda spel har varit kul för just mig och det är Homerun battle 3d, bra grafik och bra känsla... Känns som jag kunde köpt en Iphone och blivit 10ggr nöjdare när det gäller användarupplevelsen på appstore samt på spelen.. Big Fail? Ja inte långt ifrån..
Angående kvalité på spelen så ska du inte förvänta dig några toppenspel som är gratis. Vilket då leder till ett större problem.... vi kan ju inte köpa våra spel och apps ännu. (Förutom i undantagsfall) :-)
Jag tror att det kommer att finnas en hel del bra program kommer snart. De stora företagen borde börja göra apps snart.
det som kommer upp under nytt är tyvärr dom apparna som kommit in eller uppdaterades senast. Men tycker raging thunder och de andra spelen från polarbit är roliga, men spelen har nog ingen sagt att dom är bättre än iphones
Sälj den och köp dig en iPhone. Eftersom tillgången på Desiren fortfarande verkar vara begränsad borde det inte vara några problem att få den såld. Okej, du förlorar lite stålar, men blir nöjd?!?!
Jag sa väl aldrig att det är lite apps? jag sa att det mesta var SKRÄP! Läs innan du kommenterar, seriöst...
Jag är inte missnöjd med telefonen, jag är missnöjd med Android Market...? Vill förövrigt inte ha en iPhone, har varit anti apple hela tiden, men jag trodde att android market skulle ha mer att erbjuda än vad det har.
Problemet är att det inte finns något bra sätta att browsa/sortera bland alla de apps. Visst det finns kategorier, men det skulle ju inte skada att kunna sortera efter betyg, när det är tillagt eller uppdaterat osv.
Nej men jag tycker inte ha sett mig några spel värda sina pengar mer än Homerun battle 3d heller...Finns ju inte många spel som är värda att betala för iheller...?
Nä änsålänge är market och spel marknaden androids svagaste punkter enligt mig iaf men det lär bli bättre med tiden.
Kan bara hålla med, en sorteringskategori hade inte skadat, trött på att se samma apps komma upp om och om igen, man börjar undra vart dom 1500+ apps i veckan som kommer upp på gratis sidan håller hus
Problemet är som jag ser det inte kvaliteten på apparna utan att sökfunktionen är kass och filterfunktioner saknas. Det är svårt att hitta dom riktigt bra apparna. Att vi sen inte har tillgång till betalappar är skrattretande dåligt. Vilken tur att Android är ett öppet OS så vi kan köpa apparna på annat håll
Ja visst är det märkligt att ett företag som har byggt upp sin verksamhet på sökningar och som vill göra all information i världen sökbar inte kan fixa en fungerande sökfunktion för en databas med +60000 appar
Baserade mitt inlägg på detta: "Känns som jag kunde köpt en Iphone och blivit 10ggr nöjdare när det gäller användarupplevelsen på appstore samt på spelen.." Därav trodde jag att du valt mellan iPhone och Desire....... Men struntsamma, jag är nöjd med telefonen, men tycker det är riktigt kass att vi inte har tillgång till betalapps!!!
Nej nej, bojkottade iPhone sen långt tillbaka, höll hårt i min C905 tills Desiren släpptes Telefonen lever helt upp till mina förväntningar faktiskt!
Håller med TS, bara skräp. Även om man går till tex ipmart och tittar efter spel så finns det inget att ladda ner. Jag laddar inte ens ner pirat spel till den för att de är så dåliga. Som jag skrivit i tidigare tråd så är fan hälften av appsen o spel typ olika sorts pussel eller erotiska bilder. Enda andledningen till att jag köpte Nexus one var för att jag var trött på att leta efter en iphone med 3.1.2 version för att kunna jailbreaka då jag har tele2 och tele2 funkar inte på operatörsupplåsta iphones.