Efter 12 timmar kan det kanske vara värt en reboot och testa igen... Du har inte råkat aktivera flygplansläge eller nåt?
Har gjort ett par reboots. Och jag har inte tankat ner alla samtidig. Flygplansläge är inte aktiverat!
Har hänt vid något tillfälle, brukar bara avbryta en av dem och välja Install igen så hoppar det igång.
Men det har hänt alla... och en av dom installerade jag igår vid den här tiden. En annan i morse, två är uppdateringar och en till vid 5 tiden. Något måste vara fel!
Tja...kanske det. Men jag har själv lyckats göra ett par installationer idag över WLAN utan bekymmer. Har du testat att rensa cachen för Market och sedan dra igång installationerna igen? De som hade problem med Friendstream igår/idag verkar till viss del blivit hjälpta på detta vis.
Jag har med allvarliga problem med att hämta appar. Samma problem. Ikonen längst upp till vänster som brukar dyka upp när man hämtar ngt visar sig inte alls. Jag har testat avaktivera både wifi och mobil data, startat om etc.. Det verkar som det fungerar till och från..
händer mig hela tiden när jag har fått varningen om att det är "dåligt med utrymme" då är det drygt 10 mb kvar men jag kan ändå inte installera några apps om jag inte avinstallerar några
Måste vara samma problem för mig nu då!! Men har aldrig haft problem med den innan, och nu när jag har 13mb kvar så vägrar den att installera/uppdatera något!
Nu laddas alla ner... lösningen var att ta bort DroidFit som tog upp 11mb utav utrymmet, och på så sätt få bort varningen om liten plats på diskenheten (om det nu är så notificeringen lyder?). Detta var det sista jag tänkte på, med tanke på att jag hade nog med utrymme för att installera alla apps. Konstigt!
jag har också problem med att hämta appar på market, och jag har 118mb ledigt minne, när jag statar en nerladdning, står der bara börjar hämta sen händer inger mer. surfa och allt annat kan jag.