Fråga: Android med stor Note skärm

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Miltonbull, 7 nov 2011.

1. Miltonbull

Miltonbull Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Okej är ny i Android svängen & ny på forumet. Har kört med min iPhone 3gs ett par år nu och blev väldigt intresserad av nya Note. Blandningen av telefon och tab lockar oerhört. Som ni kanske förstår så är jag helt ny på Android och det jag främst undrar över är hur apparna fungerar ihop med den stora skärmen. Fungerar det smidigt för er som har den redan eller blir apparna utdragna om ni förstår vad jag menar?

Sen undrar jag lite över surfningen i den, hur har ni upplevt det med tex Dolphin webbläsaren som jag hittade på market. Går det undan? flyter flash på okej i mobilen. Jag kommer ju från ett apple läger så min uppfattning är ju att flash får mobilen att självantända.
    Svaret är kanske självklart för er men tänk på att jag suttit här med ios i ett par år och vill byta upp mig så var snälla:)
    MVH

2. Ewr

Ewr Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro
    Platta:
    Xiaomi MI Pad 4
    De appar jag testat funkar och ser ut som vanligt, förutom Spotify som får underliga buggar i grafiken.

Surfning med Dolphin går strålande, jag kör med identifiering som desktop så man slipper mobilsidorna. Inga problem alls om man bortser från de gånger man har dålig täckning (men det är knappast Dolphins fel).