Android Tidning?

Diskussion i 'Allmänt' startad av tomas.moren, 25 aug 2010.

1. tomas.moren

tomas.moren Guest

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gick ner på ICA på lunchen för att köpa lunch. Hamnade naturligtvis vid tidningshyllan och blir lika matt varje gång jag ser detta tjat om iphone. Finns en tidning som heter nått med "allt om andoid" typ en tidning lika tjock som nya testamentet. Sen såg jag även en ny tidning som heter "iphone"

Finns det något liknande till android? en android tidning? Vet visseligen att tidningen "mobil" släppte ett nr i mars som innehöll 1-2 kapitell om android. Men har inte hittat någon tidning inriktad på just android. Någon som vet någon tidning? Svensk/engelsk?

om det inte finns.. Så Shame Shame. detta måste fixas.

2. dek

dek Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    152

MINA ENHETER

Det kommer säkert, Android har inte fått samma hype som iphone i Sverige. Kommer säkert snart. Om inte annat så finns ju Internet. Tidningar är rätt utdött så jag tror däremot att fler svenska Androidsidor kan ploppa upp inom en snar framtid.

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

3. tomas.moren

tomas.moren Guest

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ja det är ju sant. Det finns ju redan en hel del om android på nätet. Men det skulle kännas rätt skönt och avslappnande att sitta på tåget/framför tv eller nått och läsa en tidning som på 80 talet.

Men har för mig att det var någon artikel här på swedroid som beskrev iphone/androids intresseökning. Där jag har för mig att medans iphone låg stadigt i topp så höll android sakta med säkert på att glida om iphone. fast det kanske är mer i USA och Asien.
    Sen kan det ju vara så att jag drömt detta och bara är nått jag själv spekulerar om. Vad vet jag :P