Diskussion: Angående många applikationer till HOX:en

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av laaben, 16 jun 2012.

1. laaben

laaben Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjena allihop tänkte bara kolla med forumet om jag är den enda som upplever dessa tre vita prickar i de flesta applikationer på min HOX?

Tycker att för många har anpassat sina applikationer till Samsung Galaxy nexus vilket leder till att de andra telefonerna får ta smällarna.

Frutininja t.ex. Eftersom jag har en 4.7 screen på hoxen så försvinner 0.05 på grund av den svarta rutan med 3 vita prickar. Det som även händer är att tiden på frutininja eller an av de 3 "liven" man har syns inte. Dvs jag ser bara 2 "liv" istället för 3 och jag ser bara minuter och inte sekunder vilket är ganska jobbigt.

Finns det något fix eller ska jag bara skicka in emails med vad som är fel till tillverkarna?

2. D-Droid

D-Droid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Det är utvecklarna av dessa appar som inte anpassat sina appar för ICS (Android 4.0). Skriv gärna till dem och påpeka detta. Lösningen är inte svår, allt de behöver göra att att implementera en "ActionBar" istället för menyknappen.

HTC har valt att lägga knapparna som du beskriver, andra tillverkare har lagt "duttarna" på andra ställen. Om man rootar så kan man flasha olika MOD's som mappar om duttarna :)

laaben gillar detta.
  3. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Det kommer en lösning med nästa OTA.... diskuterad i annan tråd ;)

4. laaben

laaben Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Du har inte tråden liggandes någonstans så man kan få läsa lite :)?

5. pawelrut

pawelrut Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER