Angående Swedroids NDrive-tävling

Diskussion i 'Off Topic' startad av GuW, 1 dec 2010.

1. GuW

GuW Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag, med flera andra vann ju nDrive inklusive kartor i Swedroids tävling.

Jag har i flera PM till en av forumadministratörerna påpekat att det aldrig har fungerat för mig efter vinsten, när den fria provperioden gick ut slutade den helt enkelt att fungera och jag har inte längre möjligheten att ladda ner kartorna gratis för utvärdering igen.

Vinsten skulle vara värd 19.90€, men strax efter att tävlingen var avgjord sänktes priset till 9.90€ vilket ju var bra, jag skulle lätt betala det för ett bra fungerande GPS program, men grejen är den att jag har ju redan vunnit kartorna och förväntar mig att få dom gratis, inte att behöva betala för dom.

Jag menar, får dom det inte att fungera när dom ger bort kartorna, vem vet hur det fungerar om man betalar för dom?

Hur fungerar nDrive för er andra som vann det i tävlingen?
    Hur fungerar det för er som har köpt det?

Kan någon rekomendera en annan GPS programvara som jag kan köpa som fungerar bra, för måste jag köpa något så köper jag något som jag inte borde ha gratis redan.

2. AnimeA

AnimeA Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick det inte att fungera efter tävligen... Jag vet att detta svar är alldeles fördröjt att göra någon skillnad, men men...

3. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 198
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Det var ett par som inte fick det att fungera och efter mailkontakt med NDrive menade de att IMEI-numrena var aktiverade och att det i sådana fall rörde sig om användarfel. Därefter slutade de med att svara på våra mail och tyvärr fanns det inget mer som vi kunde göra åt situationen. Beklagar att det blev som det blev.

Jag har själv använt CoPilot länge och är nöjd med det.

4. robnil

robnil Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus
    ROM:
    stock
    Platta:
    Note 10
    Platta 2:
    Nexus 7
    Funkade kanon för mig. Jag hade lite kontakt med supporten i början har jag för mig men nu har den överleft ett antal flashningar utan problem. Antar att jag hade tur då.