Kunde inte hitta Angry Birds Lite BETA på Market, installerade via nedladdad APK. Vill höra om fler har samma problem som jag... Det flyter på bra, lite segt med väntetid vid laddning men helt ok. Saknar en hel del texturer i spelet och det verkar som att skärmen är för liten för spelet. Nån annan som har liknande problem?
Har dratt ner filen, har dock inte lagt över den till telefonen ännu. Ska göra det senare, återkommer med resultat då
Ungefär samma. På startskärmen hamnar en del av bilden utanför. Har saknat textur synligt på en bara vad jag har sett hittills. Annars flyter det på bra. Tar väl någon sekund att ladda en ny bana. Inget direkt man stör sig på. Drar man iväg en pippi riktigt högt så flyger den ut ur bild. Den blå bakgrunden övergår i vitt, men det är nog också en betamiss snarare än nåt som missar just på Hero. Kör f.ö. orginal-ROM
Skumt, jag har samma rom som du och det funkar för mig. Visst kraschar det 50% av gångerna man försöker starta det men när de väl är igång så är det inga problem :S
Kör froyo på 691mhz och spelet fungerar. Man får ibland försöka starta det några gånger då det crashar i uppstarten, men det går alltid igång efter något försök. Det laggar fan apa när man rasar lite större saker och telefonen behöver jobba mer. Dock fortfarande kul då det inte är så mycket hackande när man ska skjuta iväg fåglarna. Upplösningen är väl inte helt rätt då en del av spelet hamnar utanför skärmen, eller vad man ska säga.
JAg kunde inte ens installera det skumt nog. Ska testa ställa ner cpun lite, kasnke är det som är boven.
Jag installerade den via (appbrain) webinstaller, körde jag på 710 så kunde inte jag inte starta spelet men det gick på lägre. Jag har oxå grafik buggar
Fruktansvärt störande, jag kan inte ens installera spelet. Har provat med olika klockningsfrekvenser men utna resultat, installationen avbryts bara hela tiden.
Det funkar klockrent för mig, bilden känns som lite för stor, och ibland när man har laddat in en bana så laggar den i ca. 1 sekund, men annars flyter den på som bara den. OC till 710Mhz Fan att det bara var så få banor.
Kommer inte ens upp i market för mig slänger in market access nu o ser om det gör nån skillnad. EDIT: Gjorde ingen skillnad.
Testa webinstallar och sedan installera direkt från http://www.appbrain.com/app/com.rovio.angrybirds_lite
Tack! Men jag slet ner det från mediafirelänken ovan. Spelet funkade fint, roligt, men började lagga all of a sudden. Men blir ngt lite lir framöver