För er som har missat kan man nu lira Angry Birds på sin PC eller Mac. Spelet går att få tag på gratis på sidor som ni säkert kan räkna ut själv . Annars kostar det 70kr.
Har som det går att se, en WildFire. Alltså en mobil där det inte går att köra Angry Birds, så tack för tipset! Ps. Var köper man det? Hemsida? Affär?
Tjejen lirade det jämt på min lur, så jag fixade detta till henne ist! Hon blev skit glad! Hon har en "vanlig" SE lur, så nu får jag ha min ifred!
En X10 mini/pro? ;D Men galet roligt med AB på datorn. Nu vill jag bara ha det till PS3:an också. Kabom!
Det är 'rea' på det just nu, så om man ska skaffa det lagligt så kan det vara bra att passa på. Inte AppUp store: http://www.appup.com/applications/applications-Angry+Birds
Drog hem det på min Archos 9 Pc tablet med win7, dock står det att skärmen är för liten, finns det ngn inställning där jag kan anpassa spelet för min platta?
Finns sedan ett tag tillbaka till Ps3/PSP också, dock något pixelaktigt på ps3 (såklart, det tillhör ju serien mini), och kostar 30skr. Till denna nackdelen är att det inte går att zooma ut vad jag hittat hittills, så man får skjuta lite på känn ibland. Blinda personer lär inte uppleva detta som något problem, men för oss andra kan det vara lite smådrygt.