Hej alla, Har en rätt fånig fråga om att köra Angry Birds på våra light's... Finns det inget sätt att zooma ut för att se hela banan när man lirar? Spelet som sådant tycker jag rullar på rätt bra, men utan multitouch verkar det svårt att få se allt på en gång... Eller har jag missat något?
+1 Stör mig brutalt på denna miss, sökt som men tok och vi single touch-användare verkar vara lämnade ute i kylan. Om någon orkar fixa en petition är jag beredd att skriva på för att pressa Rovio till att stödja ex. double-tap för in-/ut-zoomning. Postat på digg kanske man kan få lite gehör för problemet?
googlade lite igår på "problemet" och det finns en - väldigt kort - tråd på XDA (tror det var i X10-delen) om just detta som verkar självdött med tiden... Jag har avinstallerat Angrybirds (alla tre) för stunden, och ger mig nu ut på jakt efter tidsfördriv som funkar - utan begränsningar - till Light-en.
Det är ett alternativ såklart. Jag tycker att spelet laggar lite, om man jämför med hur det flyter på de något snabbare telefoner. Jag tror att till hösten blir en annan , läs dyrare, platta. För 1000 riksdaler ( och KK Rom) känns som ett kap ändå. Häls /T
Du har helt rätt... låg inköpskostnad och KK-magi gör detta till ett underbart kap. Denna platta kommer jag nog inte byta ut i första taget (såvitt det inte kommer något mycket bättre för samma pris) och det är väl därför jag vill försöka hitta så mycket trevligt som möjligt att använda den till. Egentligen är spel något som kommer i andrahand för mig, men som tidsfördriv är det alltid bra att ha något/några spel som ligger och väntar...
Tycker detta vore något för tillverkarna av angry bird att fundera på. Varför inte en - + knappen för zoom i ena hörnet. Detta skall inte ligga på mobil/platt-tillverkarna.