Helt genialisk idé med kalender! Lysande faktiskt. Och snön är ju ett briljant tillägg. Sååå kul. Men annonsernas placering suger ellefant**** fortfarande. Jag stänger alltid av datatrafiken när jag skall spela. Makalöst att dom får så mycket kritik för placeringen och sedan gör om det!?!
Vet inte om det är det bästa, hade hellre betalat för ett grymt spel och slippa reklam. Dock såg jag ingen reklam nu när jag spelade detta. Annars brukar jag stänga av datatrafiken så man slipper reklam.
Trodde dom hade tagit bort reklamen nu eftersom jag själv inte sett någon, men så var inte fallet förstog jag när jag läste här.. tycker annars som monkie79 att jag hellre skulle se en betalversion
Seasons verkar dessutom kräva mycket mindre av telefonen, det är nästintill laggfritt till min Legend som haft seriösa problem med vanliga Angry Birds. Kul!
I mejlet man fick av Rovio stod det ju även att de jobbar på en lösning för att betala istället för reklam. Gissar på att det blir något slags in app-purchase. "Second, we will introduce a payment system to opt-out of advertising. Both of these upgrades will be included in later updates."