Anmälningar mot Electronova

Diskussion i 'Off Topic' startad av Critical, 11 jul 2013.

1. Critical

Critical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

3. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

NYHETSBREV
    Bästa och Kära kunder.

Vi har nu kommit till den slutsatts att problemen att kunna på kort tid bringa ordning i den status vi hamnat i, nu får anses som bestående.

Vi har därför tillsvidare beslutat att släcka ner vår hemsida för beställningar, då de beställningar som från den 5/7 inte kan levereras.

Till grund av förändringar i vårt team, ledarskap och ägarbild samt att vi har gjort större förluster av kundfordran som avser företags leveranser har vi hamnat i en tillfällig likvidations kris. Vi arbetar givetvis för att lösa dom utskick där ni kunder förskotts betalat, och i vissa lägen där vi försöker återsända era betalningar då leverantör inte kan tillgodose villkoren.

Vi vill därför lägga förhoppning på ert förstående och överinseende med detta och sakligt återkomma till oss med era ersättningskrav, eller kopior av betalningar direkt till oss via: [email protected]

Vi ber er att endast skicka en e-post per kund, så vi enkelt kan lägga upp ärendet.

Vi kommer löpande informera er om status, och vi hoppas kunna lösa detta så snart vi bara kan.

Vi är hemskt ledsna för allt detta orsakat er som kunder, men vi arbetar hårt med att lösa detta som varit och försöker avsluta dom order som nu ligger för behandling.