Anovo semsterstängt?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av ipx, 4 aug 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ipx

    ipx Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2009
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hej,

    Jag skickade in min HTC Hero till Anovo Norden AB i torsdag 29/7. Leveransen är enligt posten framme hos deras servicecenter i Nacka redan i fredags 30/7, men Anovo har ännu inte registrerat min telefon som inkommen på deras servicecenter?

    Är det någon som vet hur lång tid Anovo tar på sig? Känns som att de åtminstone borde kunna registrera in försändelsen, även om de inte reparerar den direkt. Har Anovo i Nacka semesterstängt, tro?

    Mvh
     
  2. vinkelsmurf

    vinkelsmurf Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jul 2010
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har för mig att det tog nästan en vecka sist för mig... Du kan ju alltid roa dig under tiden med att se vad andra har haft för problem med sina telefoner, och hur länge de fått vänta mm genom sökfunktionen. Går att söka på nästan allt:-)
     
  3. samster93

    samster93 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2009
    Inlägg:
    651
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Min tog det 10 dagar från att den skickades tills de skapade ordern på anovo sen tog det en hiskelig tid innan de fick fram min nya magic :) men ndet är en annan historia.
     
  4. Lainen

    Lainen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har alltid åkt till Anovo i Sickla med mina lurar och lämnat in över disk. Ca: 5 arbetsdagar säger dom, det är mycket nu. Senast dagen efter har sms:et kommit att det är klart och bara att hämta.
     
  5. pjb

    pjb Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 maj 2010
    Inlägg:
    166
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Har också gjort det tidigare. Och disken finns kvar men ingen bakom den. Man får stoppa i en påse, fylla i blankett och lägga i en låda.

    Rekommenderar istället Mobilbyrån på Hornsgatan med levande personal. Dock ofta lite kö.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.